مناقصه گزار:
فرمانداری ساوجبلاغ
کد پارس نماد:2505531
استان:البرز
شماره آگهی:1199004602000001
تاریخ شروع :1399/04/10
تاریخ درج آگهی :1399/04/10
عنوان آگهی:استعلام پروژه طبق لیست پیوستی میباشد.ضمنا نحوه پرداخت بصورت اسناد خزانه اسلامی به تاریخ های تیر 99-ابان 1400-تیر 1401 مباشد/
شرح آگهی:
استعلام پروژه طبق لیست پیوستی میباشد.ضمنا نحوه پرداخت بصورت اسناد خزانه اسلامی به تاریخ های تیر 99-ابان 1400-تیر 1401 مباشد/
شماره نیاز: 1199004602000001
نام دستگاه خریدار:فرمانداری ساوجبلاغ
شرح کلی نیاز: پروژه طبق لیست پیوستی میباشد.ضمنا نحوه پرداخت بصورت اسناد خزانه اسلامی به تاریخ های تیر 99-ابان 1400-تیر 1401 مباشد/
توضیحات خریدارپروژه طبق لیست پیوستی میباشد.ضمنا نحوه پرداخت بصورت اسناد خزانه اسلامی به تاریخ های تیر 99-ابان 1400-تیر 1401 مباشد/
جهت دریافت اطلاعات کامل این آگهی به سامانه ستاد ایران مراجعه فرمایید
آدرس و تلفن :البرز, ساوجبلاغ
منبع آگهی :سایت
اخبار مناقصه, سایت ملی مناقصات الکترونیکی کشور, پایگاه ملی مناقصات الکترونیکی کشور, پایگاه خبری – اقتصادی پارس نماد داده ها
تصویر آگهی :
ذخیره تصویر آگهی :جهت دانلود تصویر آگهی مناقصه استعلام پروژه طبق لیست پیوستی میباشد.ضمنا نحوه پرداخت بصورت اسناد خزانه اسلامی به تاریخ های تیر 99-ابان 1400-تیر 1401 مباشد/ فرمانداری ساوجبلاغ کلیک کنید.
برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید.