مناقصه گزار:

فرمانداری ساوجبلاغ

کد پارس نماد:2505531
استان:البرز
شماره آگهی:1199004602000001
تاریخ شروع :1399/04/10
تاریخ درج آگهی :1399/04/10
عنوان آگهی:استعلام پروژه طبق لیست پیوستی میباشد.ضمنا نحوه پرداخت بصورت اسناد خزانه اسلامی به تاریخ های تیر 99-ابان 1400-تیر 1401 مباشد/
شرح آگهی:

استعلام پروژه طبق لیست پیوستی میباشد.ضمنا نحوه پرداخت بصورت اسناد خزانه اسلامی به تاریخ های تیر 99-ابان 1400-تیر 1401 مباشد/
شماره نیاز: 1199004602000001
نام دستگاه خریدار:فرمانداری ساوجبلاغ

شرح کلی نیاز: پروژه طبق لیست پیوستی میباشد.ضمنا نحوه پرداخت بصورت اسناد خزانه اسلامی به تاریخ های تیر 99-ابان 1400-تیر 1401 مباشد/
توضیحات خریدارپروژه طبق لیست پیوستی میباشد.ضمنا نحوه پرداخت بصورت اسناد خزانه اسلامی به تاریخ های تیر 99-ابان 1400-تیر 1401 مباشد/
جهت دریافت اطلاعات کامل این آگهی به سامانه ستاد ایران مراجعه فرمایید

آدرس و تلفن :البرز, ساوجبلاغ
منبع آگهی :سایت
تصویر آگهی :استعلام پروژه طبق لیست پیوستی میباشد.ضمنا نحوه پرداخت بصورت اسناد خزانه اسلامی به تاریخ های تیر 99-ابان 1400-تیر 1401 مباشد/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *