کد پارس نماد:3221893
استان:ایلام
شماره آگهی:شماره 99/64 نوبت دوم
تاریخ شروع :1399/12/09
تاریخ درج آگهی :1399/12/09
عنوان آگهی:مناقصه خرید انواع کنتور دیجیتال تجدید نوبت دوم
شرح آگهی:

مناقصه خرید انواع کنتور دیجیتال تجدید نوبت دوم
آگهی تجدید مناقصه عمومی دو مرحله ای شماره 99/64 نوبت دوم ؟ 
 1- نام مناقصه گذار: شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام به نشانی ایلام
بلوار مدرس کد پستی 69319995487  طبقه دوم امور تدارکات واحد قراردادها
تلفکس 08433347755
2-موضوع مناقصه
99.64 مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید انواع کنتور دیجیتال
3- زمان دریافت اسناد مناقصه: ازتاریخ 99.12.03 لغایت99.12.09
4- ادرس محل دریافت اسناد: مناقصه گران محترم می توانند به منظور دریافت
اسناد مناقصات به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران مراجعه
نمایند. 
 5-آدرس محل دریافت پیشنهاد : ایلام بلوار مدرس شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام واحد دبیرخانه به پیشنهادهای فاقد امضا، مخدوش، مشروط و پیشنهاداتی که بعد از مهلت مقرر
واصل شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.مناقصه گران محترم ضمن تحویل پاکات به
صورت فیزیکی باید حتما تمامی مدارک و پاکات را بر روی سامانه ستاد بارگذاری
نمایند.
6- مهلت تحویل اسناد : ساعت 13 روزشنبه مورخ 99.12.19
7-محل برگزاری مناقصه: ایلام – بلوار مدرس شرکت توزیع نیرو برق استان ایلام سالن جلسات
8- زمان بازگشایی پاکات: پاکات پیشنهاد: راس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 99.12.20  با حضور اعضای کمیسیون مناقصه بازگشایی می شود حضور مناقصه گران
در
جلسه فوق الذکر با ارائه معرفی نامه بلامانع است. زمان جلسه بازگشایی
پاکات قیمت مناقصات دو مرحله ای در جلسه بازگشایی اولیه به اطلاع مناقصه
گران خواهد رسید 
9- ذکر شماره مناقصه و عنوان آن روی پاکات الزامی است 
10- اطلاعات برآورد و تضمین: 

مبلغ برآورد ریال
مبلغ تضمین ریال
99/64 62.950.000.000 2.238.500.000


که به صورت الف: چک تضمین شده بانکی، ضمانتنامه بانکی بنفع مناقصه گزار –
ضمانت نامه صادر شده توسط موسسات بیمه گر دارای مجوز لازم برای فعالیت و
صدور ضمانت نامه از سوی بیمه مرکزی ایران – گواهی خالص مطالبات قطعی تایید
شده از سوی امور مالی شرکت توزیع نیروی برق مطابق کاربرگهای پیوست- رسید
بانکی واریز وجه مزبور به حساب شماره  1904051930 بانک تجارت شعبه انقلاب
بنام شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام مدت اعتبار تضمینهای فوق باید حداقل
3 ماه از تاریخ صدور آن بوده و برای همین مدت قابل تمدید باشد و علاوه بر
آن ضمانت نامه های بانکی باید طبق فرمهای مورد قبول ضمیمه اسناد تنظیم شده
باشد 
11- شرکت توزیع برق استان ایلام در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار است.
12- هزینه اگهی های روزنامه بر عهده برنده مناقصه می باشد
13- پیشنهاددهندگان موظفند تا سه روز قبل از پایان مهلت تسلیم پیشنهادات با
مراجعه به سایت هایی که اسناد بر روی انها بارگذاری شده اند از اصلاحات
احتمالی در اسناد مطلع گردند و اسناد اصلاحی را مهر و امضا کنند.
14- شرط قبولی مدارک و اسناد صرفا وجود و اثبات انها در جلسه مناقصه بوده و
شرکت از پذیرش مدارکی که بعد از پایان مهلت تسلیم پیشنهادات و حین جلسه و
بعد از آن ارائه شوند ترتیب اثر نمی دهد 
نکته بسیار مهم: عدم امضای دیجیتال اسناد بر روی سامانه منجر به رد کلی پیشنهاد می گردد 
نکته مهم: با توجه به الزام شرکت توانیر تحویل اسناد فیزیکی علاوه بر بارگذاری آنها بر روی سامانه ستاد الزامی است  

آدرس و تلفن :ایلام, ایلام
منبع آگهی :محلی کرمان 99/12/9
تصویر آگهی :مناقصه خرید انواع کنتور دیجیتال تجدید نوبت دوم
ذخیره تصویر آگهی :جهت دانلود تصویر آگهی مناقصه مناقصه خرید انواع کنتور دیجیتال تجدید نوبت دوم شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام کلیک کنید.

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *