اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام
فراخوان مناقصه خرید تجهیزات رایانه ای
آگهی فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله ای ؟
با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی نوبت اول شماره آگهی 4/ 1400
اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام در نظر دارد براساس اگهی شماره 1400/4 نسبت به آذربایجان شرقی که در اسناد پیوست موجود است طبق مشخصات از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای به شرکتهای واجد صلاحیت واگذارنماید لذا از شرکتهایی که تمایل دارند در مناقصه شرکت کنند دعوت به عمل می آید تا جهت دریافت اسناد مناقصه به سامانه ستاد ایران مراجعه نمایند
جدول عناوین اقلام مناقصات
ردیف | عنوان | مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ریال | توضیحات |
1 | تجهیزات رایانه ای (کامیوتر، کپی…) | 1.250.000.000 | مطابق مشخصات پیوستی اسناد مناقصه |
1- نشانی دریافت و تحویل اسناد مناقصه :
این مناقصه به صورت کاملا الکترونیکی برگزار میشود و تنها ضمانت نامه بصورت فیزیکی تحویل این اداره کل با نشانی ذیل میگردد.
یعنی توکن پیمانکاران حکم امضا زنده داشته و هر انچه مناقصه گران در
سامانه اپلود و برای این اداره کل ارسال می کنند پس از تعیین برنده می بایست
توسط وی و همراه قرارداد در محل مهر و امضا گردد
(تنها برنده مناقصه امضا میکند)
ایلام بلوار – شهید بهشتی – اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام (تلفن 08432222211 )
2- تاریخ و مهلت دریافت اسناد مناقصه:
مهلت دریافت اسناد مناقصه به مدت 5 روز از انتشار آگهی از تاریخ سه شنبه 1400.2.28 لغایت پایان وقت اداری یک شنبه مورخ 1400.3.2 می باشد
مهلت تحویل اسناد مناقصه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1400.3.17 می باشد
زمان بازگشایی پاکات اسناد مناقصه روز سه شنبه مورخ 1400.3.18 می باشد
پرداخت هزینه خرید تجهیزات
هزینه خرید تجهیزات بعد از تجهیزات بعد از تحویل و تایید توسط کارشناسان این اداره به صورت کاملا نقد پرداخت می گردد
این فراخوان در سامانه ستاد به نشانی سامانه ستاد ایران درج گردیده است با توجه به این که این مناقصه دو مرحله تجدید گردیده است لذا هزینه آگهی این روزنامه و روزنامه های قبلی و کارمزد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ر عهده برنده مناقصه خواهد بود
شناسه آگهی 1138056